Skräck på ljudbok + plannerar magi

Lyssnar på Stephan King's the mist lånad från biblioteket och försöker planera magi med resten av min hjärna, och skriva det här med det fokus jag har kvar.
Visar sig att lyssna på skräck och planera magi inte är den bästa combinationen om man inte vill göra skräck magi. Och det är långt kvar tills nästa halloween :P

Får några idéer för underhållnings-seans, men vet inte hur intresset är för det. Eller om det är nåt för mig.
Kanske en blandning av skräck och komedi.

Ska sätta mig i lugn och ro sen och jobba. Men poängen med ljudböcker verkar för mig vara att man kan göra nåt mer samtidigt. Fast det går inte så bra. Kanske tränar med korten nästa gång jag lyssnar istället.

 

Hoppas ni också har nåt bra att läsa/lyssna/titta på.

//Ace


Kommentarer
Postat av: Anonym

räknas skm?

2009-11-05 @ 21:35:59
Postat av: Robert Ace

Allt räknas ^^

2009-11-06 @ 07:50:01
URL: http://robertace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0