Inspirerad: Gick och såg Joe labero

Det var länge sedan nu, men jag gick och såg Joe Laberos show "Wellcome to Labero".
Det var väldigt inspirerande upplevelse. Härlige Joe tog med oss alla i publiken in i en historia om en mystisk by i Tibet.

Med härlig humor och otroliga illusioner, för att inte nämna en massa charm, så gjorde han skäl för sitt rykte.

Jag satt längst fram, och så nära scenen att jag kunde luta mig på den om jag ville. Så bra platser, men tyvärr så satt någon tant precis bakom mig och skulle gissa hur allt var gjort (högljudd nog att var väldigt störande för oss som satt och försökte njuta av showen). Annars var det en härlig kväll.



Efter showen så ställde jag mig i kön för att ta kort med Labero. Väl framme fråga han mig om showen. Vi prata lite  om showen och mitt eget intresse i magi (kunde inte prata särskilt länge p.ga kön bakom mig)

Han sa att han hoppades kunna gå på en av mina shower i framtiden.
Ja hur blir det med det, Joe?
Du är alltid bjuden ;)

 

//Ace

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0