Intagen till Svenska Magi Cirkeln

Nu har jag fått veta att jag blivit intagen till Magi cirkeln ( :D ) . Det fick jag veta för ett tag sen men har inte hunnit skriva om det förrän nu.

Jag skrev om intagningen lite kort min allmänna bloggen kategori. Det här inlägget hamnar dock i professionella bloggen eftersom det här känns som ett stort steg framåt i min karriär.

Som medlem i SMC så kommer jag att kunna träffa och umgås med andra inom det magiska samhället i en uträckning jag inte kunde förr, och överhuvudtaget är man mer inne i den svenska magi världen.
Och Smc anordnar både seminarium och tävlingar som jag nu har tillgång till.
Allt det här kommer säkerligen att hjälpa min vidareutveckling som magiker.

Det är självfallet underbart att träffa folk med passion för samma intresse som en själv, och jag hoppas få många nya vänner.

Jag har det stressigt nu så måste avsluta.

Önskar er det bästa
//Ace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0