Show, bokningar och 4 platser kvar på student erbjudandet

Förra veckan fick jag en bokning för att trolla på ett företags möte.. Där har jag varit och trollat idag.
Det gick väldigt bra, med önskad respons på den nya akten (showen) jag satt ihop, alla verkade ha väldigt roligt.



Sen fick jag också en bokning på en student middag, samt nyligen en bokning på Mcdonalds.

Det betyder att det nu bara är 4 platser kvar för student erbjudandet.

Och att ni borde besöka mcdonalds i Kallhäll Skarprättarvägen 40 den 28-29 (återkommer med mer exakta tider)


Det är ett välgörenhet tillställning för att bygga ett hus för anhöriga till patienter som är kritiskt sjuka som behöver vara nära sjukhuset.
Kom gärna förbi och visa ert stöd.

Önskar er det bästa
//Ace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0