Professionella bloggen

I den här kategorien hittar ni inlägg som är relevanta för er som plannerar att hyra mig eller bara vill hålla koll på min karriär. Men för er som tänker på att hyra; ni är på rätt spår, fortsätt så ;)

Här hittar ni det senaste om vad jag som händer i min karriär; vart jag uppträder (särskilt då gatouppträdanden, privata uppträdanden kan hållas privata), hur ni kontaktar mig, erbjudanden, videos och bilder från min karriär m.m Det finns en till kategori som hetter "vardags blogg", det är en mer vanlig blogg med mina tankar och annat sånt jag känner för att skriva ner (också ett ställe att lära sig mer om mig om man är nyfiken) Det var väl allt, önskar er det bästa //Ace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0