Trial of the magician

Ok lite över dramatiskt. Det som hänt är att jag har pratat med en representant för de svenska förbundet för magiker (svenska magi cirkeln) och skaffade mig en tid för att trolla-in igårkväll.


Alltså: det jag skulle göra för att komma in var att hålla en magi föreställning så att dom vet att jag är en magiker.

Jag kom ditt och gjorde vad som blev en komedi act (början skulle vara det, och resten bara blev det av tillfället) med bra response.

Efter det fick jag vara med på ett väldigt lärorikt seminarium med Johan Ståhl.

Bäst var dock att få träffa alla som var där, härliga människor som alla har en stark passion för magi.

Nu väntar jag på att styrelsen ska fastställa om jag kom in. 
Håll tummarna

// Ace






Kommentarer
Postat av: Fiffs

Du är så duktig älskling :)

2009-11-05 @ 15:56:24
URL: http://fiffsverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0